Magyar Telekom
Projekt: Vanda
A Magyar Telekom bejövő és kimenő IVR rendszerét bővítettük ki ASR (Automatic Speech Recognition) és TTS (Text-to-Speech) funkciókkal, hogy az alkalmas legyen az előfizetővel történő élőszavas „beszélgetés” alapján az ügyfél szándékának felismerésére, illetve teljes üzleti folyamatok (például jelszóváltoztatás, hibabejelentés, adategyeztetés stb.) megvalósítására. A rendszer a bővítésnek köszönhetően 95% fölötti pontossággal irányítja a megfelelő helyre az ügyfeleket, illetve a hívások több mint ötödét élő ügyintézői beavatkozás nélkül tudja lekezelni a rendelkezésre álló csatornákon.
Izgalmas kihívás volt 2017-ben a Vanda projekt megvalósítása, mert több szempontból is valódi innovációnak számít: ez volt az első magyarországi üzleti asszisztens, valamint csapatunk első private cloud szolgáltatásként kínált megoldása. Teljesen automatizált – a megrendelő által szerkeszthető és továbbfejleszthető – üzleti folyamatokkal rendelkezik, továbbá önálló termékként megjelenik a T-Systems kínálatában, és a termékfejlesztési stratégia mentén azóta is folyamatosan bővül a tudása. A fejlesztés fél év alatt valósult meg, a rendszer a teljes kiszolgálói kapacitást 2018. augusztusára érte el, azóta az összes Magyar Telekom-os lakossági ügyfélszolgálati hívást Vanda kezeli. Ez évi ötmillió hívást és több mint egymillió – az elejétől a végéig ügyintézői beavatkozás nélkül lekezelt– önkiszolgáló folyamatot jelent.
A mai napig aktív supporttal támogatjuk a Magyar Telekom-ot a Vanda projektben.